Pytanie do Burmistrza
Pytanie wpłynęło dnia: 2025-01-26
b: Paweł
Treść pytania: Witam. Ile kosztuje gminę organizacja zbiórki związanego z WOŚP. Ile pieniędzy z naszych podatków poszło na ten cel?
Odpowiedź Burmistrza
Szanowny Panie Pawle,
Gminne Centrum Kultury udostępniło nieodpłatnie salę widowiskową gdzie jedynym kosztem była zużyta energia elektryczna koszt o wartości około 100zł i to jest jedyny koszt jak Pan to nazwał z naszych podatków. Oprócz tego Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji zorganizował bieg i marsz okolicznościowy w dniu zbiórki gdzie wydatki wyniosły około 4,5 tys. PLN (koszulki, medale, drobny posiłek regeneracyjny), ten koszt został pokryty ze środków opłat za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych i jest funduszem przeznaczonym między innymi na taki cel. Zebrane środki na terenie Gminy to 57 319,90 zł !!! i są dwa razy wyższe od kwoty ubiegłorocznej.
Pozdrawiam Dariusz Jaszczuk